Prekių garantija


Visoms parduodamoms prekėms suteikiame garantiją. Garantinį terminą ir kitas garantines sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose lapuose.

Suteikti garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei prekės buvo naudotos nepažeidžiant prekių eksploatavimo sąlygų, sužymėtų prekių aprašyme ir garantiniame lape, o taip pat laikantis visų naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų bei rekomendacijų.

Norint išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės naudojimosi instrukciją prieš pradedant naudotis katilu ar bet kuria kita preke.

Pateikiant prekę garantiniam aptarnavimui pateikite pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą arba kasos aparato čekį) ir/arba užpildytą garantinį taloną.

Garantiniu laikotarpiu garantinis remontas atliekamas nemokamai.

Garantiniu laikotarpiu pakeistoms arba remontuotoms prekėms garantija galioja likusį garantijos laikotarpį (Garantijos laikotarpis nepratęsiamas).

Atkreipkite dėmesį, kad natūraliai besidėvinčioms dalims garantija nesuteikiama.

Jei įsigiję prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per keturiolika (14) kalendorinių dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė pakeičiama į kokybišką nemokamai arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Jūs turite teisę prašyti , kad netinkamos kokybės prekės būtų keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.